torsdag 5 januari 2012

Gäsp

Jag tänkte för några dagar sedan att nu j*vlar ska jag skriva så fingrarna blöder, läsa så ögonen går i kors och jag ska se till att ha ett examensarbete som är ok att lämna in på tisdag. Räknar sedan med att få en hel del kompletteringar men ju mer jag kämpar nu ju mindre borde det bli.

Men nu vill jag inte längre. Jag har ingen som helst motivation att fortsätta. Jag hade tänkt hinna med så mycket mer än jag kommer göra. jag hade hoppats att någon/några skulle kunna läsa mitt arbete och komma med tips på förbättringar men utan ett fördigt arbete går det inte. För hoppningsvis är det någorlunda klart på måndag men det är ju ett ganska stort arbete ändå och inte något man läser i en grisblink. Inte ens min handledare kommer hinna läsa igenom det ordentligt. Inte bra!

Nu ska jag lämna stressen åt sidan och hämta hem min favorit gosse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar