onsdag 18 januari 2012

fixar och trixar

I dag är en sån där ''ta tag i sånt man länge skjutit på''-dag.
Ringa försäkringsbolag, fixa papper till försäkringskassan, installera skrivaren mm. Ska så klart plugga också. Hade även tänkt jag skulle hinna med att gå ut och gå med Zacko men med tanke på att klockan är 13 redan och jag har golvet fullt med papper kanske det får bli en annan dag. Som vanligt. Förstår inte varför jag är en sådan tidsoptimist... eller så är jag helt enkelt bara lat. Kan vara så.

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar inne hos mig! Blir lika glad varje gång någon ny "ger sig till känna". :) Jo, har hört att sirapen är permanent nu. :)

    Vilka fantastiskt fina hundar du har! Weimaraner är en av mina favoritraser!(För det är väl det du har?)

    Kram

    SvaraRadera