fredag 30 december 2011

Nämen

Det blev visst ett blogginlägg till innan det nya året.
Tänkte mest beklaga mig lite. Om skolan. Den 10 januari ska mitt examensarbete vara klart och även om det borde vara helt omöjligt så räknar jag med att vara "klar" med mitt arbete då. Förutom den lilla detaljen att min handledare helst skulle vilja ha ett första utkast senast i dag. Det har han inte fått. Tanken är såklart att han ska kunna läsa och komma med feedback nu sista veckan. Ingen dum tanke men hur ska det gå till när jag inte är klar med arbetet? En vecka hit eller dit behöver inte vara så mycket kan man tycka. Men 1 av ca 4 veckor är ganska mycket. Om mitt arbete skulle ha varit mer eller mindre klart i dag hade jag fått skippa fira jul och hoppat det där med sömn senaste veckorna. Inte ok.
Jag ska fortsätta att skriva och ska se till att vara, tillräckligt, klar den 10 jan. Vad min handledare säger om detta vet jag inte. Jag får väl maila allt eftersom i veckan och hoppas på det bästa. Jag borde ju ändå få lämna in även om det helt säkert är mycket bättre att få hans genom koll innan.
Blir nervös bara av tanken på kompletteringarna som kommer komma...

Nu blir det sängen för mig. Rasmus somnade för första gången på alldeles för länge i tid i dag! Det betyder antagligen att våra härliga sovmornar är slut. Inget ont utan det har nåt gott med sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar