måndag 26 december 2011

Jullov.

Hjärnan är, av någon anledning, inställd på jullov... Men jag har så långt ifrån lov man kan komma. Examensarbetet ska vara helt klart om mindre än 3 veckor och jag är inte ens halvvägs. Sa jag att jag ska jobba oxå? Jo men det är väl klart att jag ska. Jag lurar mig själv hela tiden till att tro att jag är någon forn av super kvinna men jag löser nog detta oxå ska ni se. Idag blev jag iaf klar med att skriva ner den ena av mina två intervjuer. 11 sidor! Nu ska den bara bearbetas och börja på nästa. Och så teoridelen så klart. Trots att det är mycket kvar så känns det bättre nu när jag ändå har några skriva sidor.
Men jullovet då. Det kan nog vara så att jag tror att det är jullov för att Robert varit hemma hela helgen. Jag har en viss förmåga att tro att jag är ledig när han är ledig.

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar