måndag 5 december 2011

De kommande två veckorna kommer jag att ha jobbigt mycket att göra. Då menar jag riktigt jobbigt mycket. Vet faktiskt inte riktigt hur jag ska få det att gå ihop. Men jag ska försöka ta en sak i taget och beta av listan i rätt ordning. Examensarbetet kommer, återigen, att få stå lite åt sidan och fokus på annat. Så till er som jag kanske i stress och förvirring glömmer att höra av mig till eller glömmer annat jag lovat så ber jag om ursäkt redan nu. Jag kan inte ena lova att det blir bättre om två veckor för då är det examensarbetet som måste skrivas klart. Men nångång ska även jag bli klar med skolan. Så det så!
Nu ska jag sova och se till att den där förkylningen som står runt knuten går åt ett annat håll. Till ett annat hus.

Bjuder på en bild på Rasmus som busar med Jocke ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar