måndag 14 november 2011

Examensarbete...

Satt förut och sökte info till examensarbetet. Kände mig lite stressad över att min handledare ville gå igenom arbetet inför första del inlämningen på söndag. Jag har inte skrivit en hel sida än eller gjort några intervjuer känner att 15 sidor på söndag blir tufft (omöjligt!) Så för att fly från problemet en stund loggade jag in på bloggen. Blev såklart nyfiken på de nya "vyerna". För att kunna använda dessa så måste man visst uppdatera internet. Men visst. Det gör vi. Dumt gjort. Nu väntar jag på att det sista ska installeras och tydligen tar det tiiiid. Mest nervös är jag för att korten som inte är sparade av någon anledning ska försvinna. Så fort datorn är klar är det jag som sparar över dessa på cd-skiva.

Nu ska jag passa på att ringa lite..

Gammal bild på Zacko, han tar sig friheter att bädda som han vill i sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar