tisdag 4 oktober 2011

Tentaplugg!

Det är nu mindre än en månad kvar till tentan! Tentaångesten har kommit rekordtidigt denna gången. Jag ser det som något positivt. Då kommer jag ju i gång med tentaplugget i tid för en gång skull!
Just nu sitter jag med en kopp te och ska börja om på sida ett i övnings boken. Ska även lägga upp en "plan" över hur jag ska hinna läsa min kära bok.

Har varit ganska duktig och kommit igång med mitt examensarbete i dag oxå. Vet vad jag ska skriva om jag har lagt upp en plan (mycket planer nu!). Håll tummarna för att inte skolan krånglar till det nu bara i och med att jag skriver själv, trots att vi inte får...(lång historia.)

I morrn ska jag iväg på annat spännande oxå! Håll tummarna för mig 16.30!

Och på torsdag ska jag börja med ridlektioner oxå. Det händer mycket roligt denna veckan!

Nu ska jag fortsätta med min beskattningsrätt. Och tro det eller ej men det är kul! Jag ska lära mig skatteplanera och inte fuska ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar