onsdag 26 oktober 2011

Sommar, ja tack!

Idag är en hemmatentapluggdag... Det går segt. Har inte riktigt kommit igång idag, varför vet jag inte. Kan man skylla på vädret tro? Vädret brukar ju kunna vara roten till mycket ont...

Det borde ju verkligen kunna vara vädrets fel eftersom jag delvis sitter och funderar på regntäcke till Turbo. Har fortfarande inte fått tag på något. Men han får faktiskt vänta en vecka till. SEN ska jag ta tag i det. Nu behövs så mycket tid som möjligt till tentan.

För övrigt skulle jag göra nästan vad som helst för att få lite sommar nu!

1 kommentar:

  1. Jag skall till ullared nästa fredag så kan kolla vad som finns, vilken storlek har han? Vill du ha fodrat eller tunt regntäcke? är det några andra häst grejer du behöver så säg till det är sååå billigt där:) Speciellt täcken är super billigt säkert inte den bästa kvaliteten men de går ju sönder oavsett i hagen. kramar Erika

    SvaraRadera