fredag 14 oktober 2011

Å så texten då...

Jag hade faktiskt skrivit något till inlägget nedanför oxå. Men jag skrev det under bilden och av någon anledning fungerar det inte att göra så. Texten blev borta. Men här kommer den. Ni kan ju låtsas att det är i samma inlägg...

Igår eftermiddag, efter att Rasmus sovit hur länge som helst. Gick vi ut en sväng. Eftersom det har torrt ute och jag kände för att vara snäll så fick Rasmus ta med sin kära bil ut. Gissa om det var populärt! Han körde runt runt över allt. Ut på åkern framför hundgården (måste ha gått tungt där!) och hela vägen till postlådan, nästan. Men sen kom pappa hem och då var inte bilen lika kul längre... Inte jag heller för den delen.
Men det gick bra ändå för senare på kvällen var jag i väg och red! Woho, roligt roligt! Kanske hinner jag med en tur på arrogant sen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar