onsdag 24 augusti 2011

Tenta 1 av 2 denna veckan är gjord. Det firade jag med lunch på mackerian innan jag knatade tillbaka till kombux för att plugga inför nästa tenta. Skulle ljuga om jag sa att det gick bra... Man kan väl säga att hjärnan tagit lite ledig efter tentan. Trots att jag satt knappt 3 h så känns det som 13,minst. Men nu är det bara två dygn kvar sen är båda tentorna gjorda. Då är det de värsta (ok näst värsta) kvar... Resultatet. Eller väntan på resultatet.

Tentan i dag då? Hur den gick? Ja... Om jag det visste. Bättre än jag trodde men jag hade ju å andra sidan ganska låga förväntningar. Men som jag skrev i går. Hoppet är det sista som överger! Jag tänker iallafall hålla mina tummar så gott det går. Efter fredag. Fram tills dess behöver jag dem för att skriva.


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar