tisdag 23 augusti 2011

Så dumt..

Tentan jag ska skriva om på fredag, gjorde jag ju även i våras (ja, inte samma tenta men ni förstår vad jag menar...) Mailade läraren i går och bad om att få se mina svar från i våras för att se vad jag missade på. Hon mailade det till mig och kollade precis igenom den. Helt plötsligt blev jag väldigt irriterad på mig själv! Visst att det var flera ''riktiga'' fel. Som kassaflödesanalysen. Men det som gjorde mig så irriterad var alla slarvfel. Utan dom hade jag kunnat vara ledig f r o m i morgon eftermiddag. Istället ska jag tenta på fredag igen. Men jag får se positivt på det hela (yeah right) jag kommer kunna detta mycket bättre och visst borde jag ha lärt mig av mina misstag och inte göra ett enda slarvfel på fredag!? och detta borde ju betyda att tentan på fredag kommer gå galant. Men ne, det kommer säkert vara en skit svårt tenta... :S

Nu är det slutspurt inför i morrn som gäller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar