fredag 26 augusti 2011

Jag ljög.

Jag sa ju tidigare i veckan att jag antagligen skulle ägna fredagkvällen till att städa eftersom det inte blivit gjort tidigare i veckan. Men jag ljög. Jag borde verkligen ha städat. Disken har tagit över köket, inte för att det är fullt i diskmaskinen utan vi är bara lata. Dammet och grus har tagit över golven och på alla ställen man kan hänga/slänga kläder ligger det kläder. Golvet på toaletten syns inte eftersom Rasmus fick för sig att det var en bra ide att tömma det ena skåpet, igår! Men istället för att städa tyckte jag det var en bra ide att få fart på box/stall-bygget. Så jag har gjort så gott jag kunnat för att hjälpa Robert, han tyckte med all säkerhet att jag inte gjorde mycket nytta.

Nu ska jag starta en tvätt innan jag fixar lite dip och lägger mig i soffan resten av kvällen.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar