fredag 26 augusti 2011

Besviken

Just nu är jag besviken på mig själv. För tentorna, men speciellt den i dag. Jag borde verkligen ha kunnat det nu. Vissa grejer jag vet att jag varit säker på förut var jag helt plötsligt jätte osäker på. Blir även lite arg på mig själv för att jag inte pluggade bättre onsdag och torsdag. Men musten hade lite gått ur mig och även om jag satt där med böcker, papper och övningar i högsta hugg gick det liksom inte in. Det gick mer rakt igenom. Det är jag lite arg på just nu.

Men visst har det blivit en heldel bloggande nu denna veckan! Sen att det har varit en sisådär 80% plugg är väl skit samma. Det är ju det som denna veckan tagit det mesta av min tid.
Antagligen kommer det bli mindre blogg redan nu i helgen. Nu ska jag nämligen ta i kapp allt jag missat under all pluggning!

God natt.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar