söndag 19 juni 2011

Söndag

Redan söndag... Denna helgen har, som alla andra, flugit iväg. Trevligt besök från Floda har vi haft och i går var det grillning som stod på schemat.
Massa bilder med mitt nya objektiv är tagna. Än så länge är jag jätte nöjd:)
Om en vecka börjar jag jobba. Just nu känns det nästan lite jobbigt. Så mycket jag känner att jag måste (vill) hinna med att jag redan känner mig lite stressad. Men jag får försöka ta det som det kommer. Jobbigast är att jag kommer missa så mycket mer tid med Rasmus än jag är van vid.

Nu ska vi fortsätta att frossa i alla godsaker som blev över i går och kolla på film ;)

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. varför får man inte se några bilder tagna med det nya objektivet? Skulle kunna tänka mej några barnbilder.....

    SvaraRadera