fredag 10 juni 2011

Äntligen

Nu är mitt objektiv beställt, räknar med att det ska komma i slutet på nästa vecka. (vem vet det kanske kommer tidigare men jag hoppas inte på för mycket) ska bli sååååå kul! Längtar :) önskar bara jag hade mer tid att verkligen prova och testa mig fram. Har så många planer och så mycket jag vill. Funderar faktiskt på att skriva ner allt och börja beta av en lista. Risken finns att inget blir gjort annars.
passade även på att boka både klipptid och massage när jag var inne i Bengtsfors förut. De kommande två måndagar ska jag alltså bli bortskämd. Tycker jag förtjänar det!

Och apropå listor. Har börjat på en "vill ha" lista. Och då är det varken "måste ha" saker eller saker som är helt onödiga... Det som står på listan än så länge är sängkläder till Rasmus, vägghyllor till Rasmus (så jag kan byta ut den hylla han har nu), Ram till Rasmus dagiskort, skärbrädor, krukor, mm mm
Vet inte riktigt varför jag sitter och skriver detta. Antagligen ingen som är intresserad men so what. Nu kommer ju jag ihåg iaf :)
Listan kan dessutom göras mycket längre. Speciellt om jag lägger till sån som JAG vill ha, till MIG.

Sen har jag väl inte skrivit att Zacko numera är viltspårschampion!! Vår duktiga vovve :)
Bilder från lägret kommer, tror jag. Måste bara leta upp en cd skiva jag inte visste jag hade och se om jag kan fixa så jag kan se korten på datorn bara.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar