onsdag 19 januari 2011

Vill ha..

Det är så mycket jag vill ha. Listan kommer antagligen aldrig ta slut. Högst upp står för tillfället nytt objektiv och just nu funderar jag på vilket jag ska välja. Helt plötsligt vill jag inte bara ha ett utan helst två!
Sen vill jag ha en kompaktkamera. Tänk så smidigt när man inte vill bära med sig den stora. Till denna vill jag självklart ha ett undevattenhus. Hur kul hade inte det varit!

Listan skulle kunna göras hur lång som helst men det är väl så det ''ska'' vara. Hur mycket man är har/får blir man aldrig nöjd. Mycket vill ha mer. Det är ju säkert meningen man ska ha drömmar och något att längta efter. Känslan när man väl får den där efterlängtade prylen är ju så mycket bättre då!

Nu ska det skrivar cv...

1 kommentar:

  1. Hehe ja det blir ju en hel del kladd och tvätt, men bara det inte är "farligt" för henne så är det ju huvudsaken :D

    SvaraRadera