fredag 7 januari 2011

Party

För första gången på länge så var hela, nästan hela, tjejligan ute på party. Tjejligan + några till. Roligt! En helt toppen kväll som inte kunnat bli bättre! Möjligtvis lite bättre, stå ute i kylan 20-30 (?) minuter på grund av bombhot kanske inte var det allra roligaste, men det blir vad man gör det till. ;)

Kanske är jag fortfarande lite full för det där med meningsbyggnad kändes helt plötsligt lite extra svårt? Kan i och för sig bero på att jag är trött... ja, jag tror på det sista. Jag dricker ju inte så mycket att jag fortfarande skulle kunna vara full. Tydligen så har ju jag bara en massa spott i glaset, till skillnad från vissa andra =) haha

1 kommentar:

  1. Har du oxå lite svårt med tidsuppfattningen?! Har sagt till alla 15-20 min men sen sa nån att det inte var så länge och nån att det var längre.. Jaja tur att vi kom in igen och kvällen inte tog slut där, för jag hade då lika roligt när efter det som före :)

    SvaraRadera