lördag 8 januari 2011

Lördag

Sitter för mig själv i soffan med chips och dip (Robert är på lagfest) och kommer fram till att jag hatar snö och kyla. Verkligen hatar det. Är trött på det nu, vill ha vår! Sommar och värme. Men så hör jag att det regnar ute, helt plötsligt vill jag ha tillbaka kylan. Regn är ju faktiskt ännu värre! Nu förstör den ju dessutom snön. Det kommer bli en massa vass skare för de stackars djuren i skogen. (jag ränkar med att det kommer sluta regna och bli kallt igen innan all snö är borta) plus att det blir så där superdupertillochmedliteläskigt halkigt ute. *suck*

Nästa gång jag är sugen på chips ska jag påminna mig själv om hur illa man mår efter att man tryckt i sig nästan en hel påse själv. Det funkade inte sist gång men någon gång ska vara den första?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar