onsdag 8 december 2010

Zackosida :)

Jag har ju en ''hemsideadress'' eller domän kanske man kallar det. En gång gjorde jag en hemsida till den som jag sedan tröttnade på att uppdatera. Eller var det kanske så att jag inte uppdaterade den alls efter att den var klar?

Tänkte iaf att jag skulle göra om den till Zackos hemsida. Där jag kunde lägga ut bilder, resultat och lite annat som rör honom. Vem vet, kanske är det någon som tycker det är intressant att ha kolla på?
Men Frontpage vill inte samarbeta... Ä alla sånna grejer och program är skapade för att man ska bli irriterad? Om inte så är det ju ett ganska lustigt samband mellan alla dessa olika program. Jag ger upp för i dag och tar nya tag nån annan dag. Kanske.

Nu ska jag sova för i morrn får vi finbesök!

1 kommentar:

  1. Japp, klockan är mycket så jag skyller stavfel mm på det!

    SvaraRadera