fredag 31 december 2010

Nyårsafton

I dag är det nyårsafton, visst. Det vet jag faktiskt. Men helt plötsligt för någon minut sedan slog det mig: Det är nyårsfton i dag! I morrn är det 2011! Hallå! 2011 Var det inte förra månaden jag satt med min stora stora mage och sms:ad med Cizzi och vi kom fram till att 2010 skulle bli sååå spännande och händelserikt! Vi skulle båda bli mammor för första gången. Det e stort! Riktigt stort och året som låg framför oss kändes lite extra speciellt. Nu är det helt plötsligt slut. Redan... vart tog det vägen? Har vi tagit till vara på det tillräckligt bra eller har vi stressat igenom det?

2011 kommer alldeles säkert gå lika fort och om mindre än 2 månader blir Rasmus 1 år!

Nu ska jag sitta en liten stund och känna lite stress och lite ångest över att tiden flyger i väg sedan ska jag börja förbereda inför kvällen.

Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar