tisdag 14 december 2010

no pics...

Gjorde ett försök att lägga ut bilder från glöggmyset men det är inte meningen det ska vara bilder på min blogg...

I morrn är det dags för tenta. I vanliga fall brukar tentaångesten krypa sig på en vecka innan tenta (om inte tidigare), denna gången har det inte varit alls lika mycket. Förutom den tentaågenst jag gjort så gott jag kan för att medvetet framkalla (fuskångest). Så nu tänker jag: antagligen har jag inte lika mycket ångest inför denna tentan eftersom jag läst så lite att jag inte vet vad mycket det är jag inte kan. (phu, lång mening!) Så nu får jag ju så klart ångest för det. Dvs ångest för att jag inte har ångest.
Trots all ångest i vanliga fall brukar jag ju klara tentorna. Betyder det att det kommer gå åt skogen nu?

Nu är det ju iaf för sent för att göra nåt åt det. I nästa kurs/kurser, ska jag vara ute i god tid och plugga direkt från börjar. Säkert. Det har jag ju aldrig sagt förr... bäst under press? neeeej. Bara lat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar