tisdag 26 oktober 2010

Trött på´t

Hela denna terminen (den förra också egentligen) så har skolan gått trögt. Då menar jag inte att det bara varit lite små tråkigt utan det går segare än frusen sirap och motivationen är helt borta. Inte ens efter sommaruppehållet hade den kommit tillbaka. Jag väntar så länge jag kan innan jag tar tag i det jag måste göra och sen gör jag så lite som möjligt... Efter varje inlämning så tänker jag att nästa gång, DÅ ska jag vara ute i god tid och göra det direkt så kan jag slappa efter istället. Än sålänge har det inte inträffat.
I januari ska jag börja läsa heltid igen, hur ska det gå! Tiden får jag säkert ihop om jag vill, problemet är ju att jag inte vill.
Jag vill vara klar med skolan nu! Först vill jag ha lite semester då jag utan dåligt samvete kan göra det jag känner för, sen vill jag jobba ocg tjäna pengar! Men det är ett år kvar, mer än ett år kvar!

Nu, om en stund, ikväll, tja nångång i dag måste jag göra klart en komplettering och sedan börja skriva på det som ska vara klart på fredag. *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar