onsdag 15 september 2010

Yes!

Han sov HELA natten! Nu har han iof varit ganska snäll innan också och inte vaknat nåt mellan 22.30 och 7.00 så det var ju inte så farligt innan heller... Men nu sov han från 19.15-7.00 :)
Fast nu ljög jag lite... Jag gick ju in i går kväll och skulle ge honom en liten godnatt puss. Då ligger han vaken! oh no... men när han fått nappen somnade han om så gott så. phew, hoppas det går bra nu! tänkte jag och gick in efter att jag borstat tänderna för att kika igen, vad ser jag då? Jo, en vaken Rasmus... Men när han ser mig rullar han över på sidan, trynar sin kudde och somnar direkt. Självklart blev det en godnattpuss till innan jag smög in i sängen och höll båda tummarna på att han skulle sova. Å det gjorde han!
Undrar om det funkar natten som kommer också? Undrar när bakslaget kommer, för visst borde det komma? Lika bra att räkna med det så är man beredd..

1 kommentar:

  1. Härligt att sova en hel natt! Man blir som en ny människa. Och när (OM, inte alls säkert ju) bakslaget kommer så undrar man hur i all världen man klarat vara vaken varje natt :)

    SvaraRadera