onsdag 1 september 2010

Mål

Har gjort en lista över saker jag ska hinna med denna veckan. Tror jag ska fortsätta med det så jag vet vad jag ska göra och inte glömmer något.. jag har ju en tendens att bli lite förvirrad ibland :)

Det som stpr på listan denna veckan är:
*Laga mat till Rasmus (Förutom morotspuren så är jag klar med detta nu!)
*Läsa ute en bok jag började på i somras. Tror aldrig det tagit så lång tid för mig att läsa ut en bok förut.. men nu så!
*Tvätta (detta komemr helt säkert ALLTID vara med på listan)
*Fixa till Tintin, han behöver kammas, klippas, bada och klippa klor.
*Städa på kontoret så jag har ordning när jag ska ta tag i skolan på allvar nästa vecka!
*Packa för vår tur till Ystad i helgen.
*Städa på Rasmus rum.

Eftersom vi åker på fredag måste jag vara klar innan det så här har jag inte tid att sitta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar