torsdag 12 augusti 2010

Stuga bokad :)

Nu har jag äntligen hittat en ledig stuga som vi kan bo i till helgen när vi ska till Askersund på hundutställning... Det blöv 4 mil från utställningen eftersom alla stugor och rum i närheten ''Är fullbokade sen ett halvår, det är nån hundutställning nu...'' Jotack jag vet. Hur kan folk vara så organiserade att de bokar stugor i så god tid? Jag anmälde mig ju nyss till själva utställningen, att vi letar boende 2 dagar innan är ju faktiskt ganska tidigt. Eller?

I går kväll var det date med tjejligan, Kul! Massa prat och ligretto spel. Hur kul som helst. Längtar redan tills nästa träff :)

Nu ska jag fixa mer med middagen och plocka med disk. Sen när Robert kommer hem ska jag åka och ta mig en tur kombinerad power walk och springtur. (Vi äter och tränar i skift nu för tiden :) )

Kom förresten ihåg att ringa hovslagaren idag.. han skulle ringa mig på tisdag igen om tid. Vet inte om jag tror på det men hoppas kan man ju göra. Nu börjar det ju nästan bli lite kris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar