torsdag 12 augusti 2010

Han sover!

Denna sommaren har det inte spelat nån roll hur lite Rasmus har sovit på dagarna, han har ändå envisats med att vara vaken till kl 22. En kort powernap vid 7 har han kunnat ta men inte mer.
Sen har vi inte gjort jätte mycket för att ändra det eftersom et trots allt varit sommar. Sommaren är alltid lite speciell?
Men nu vill jag få ordning på dagarna igen och jag kan väl inte påstå att jag haft så stor framgång, förrens idag!
När Rasmus fått sin kvällsgröt så packades han ner i vagnen och så tog jag med mig Tintin på en tur (Nej Fredrik, det blev ingen power walk men det blev en ''vanlig'' promenad...) och han somnade vid halv 8 och sover fortfarande. Nu håller vi tummarna på att han fortsätter att sova!

En annan fördel med promenaden är att Tintin och Zacko ligger så gulligt och sover på var sitt ställe, istället får att masa och bråka på varandra.
Bara positivt med kvällspromenad alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar