torsdag 8 juli 2010

Torsdag

I helgen kom jag äntligen ihåg att gå in och framkalla kort och nu har de kommit! (framkallade en hög som kommer till mamma och pappa också:))
Så förut satte jag in dem i ramar och ville såklart få upp dom på väggen direkt! Det slutade med att vi har ful hål och märken i/på väggen och ramarna ligger på köksbordet... De dumma skruvarna jag använde hade för stora huvud och när jag insåg detta ville jag istället ha spikar. Dessa ligger i Roberts arbetsbil som är iväg på jobb och kommer hem sent i dag :(
*suck* Varför kan det inte bara vara lätt?

Förra veckan träffade vi Karin och Tarra som bor i Järbo och tränade lite hund, kul! Efter en liten stund fick Zacko och Tarra leka lite, någon som inte tyckte detta var lika kul var Tintin som blev helt tokig! och har varit ända sedan dess... stackars Zacko får inte vara ifred alls.



Far och son klipper gräset:)
Blev bara en kort provtur för Rasmus.. han får åka mer när han fått hörselskydd :)

Nu ska jag ägna resten av dagen och morgondagen till att samla krafter till att jobba TRE hela dagar i rad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar