fredag 30 juli 2010

feber

Min lilla skrutt har feber! Inte mycket och jag tror inte han har jätte ont av det men ändå. Angtagligen är det därför han varit en liten tröttis hela dagen. Han slog ju rekord genom att sova ändå till kl 11 i morse också, det ni!

I onsdags hade vi en liten familjeutflykt till nordby och strömstad. När jag föreslog nordby tänkte jag inte riktigt på att det är semestertider och att det betyder att norskar tar över strömstad och nordby... Det var alldeles för mycket folk för att orka shoppa men det blev en sväng in på babyproffsen iaf, konstigt?? Där köpte vi äntligen en babyvakt! Fick bli en napp som det stod Rasmus på och en haklapp också. Han ska ju börja äta riktigt mat nu så då kan det behövas!
Sedan åkte vi vidare till strömstad och åt på park. (efter en snabb titt in till mamma på tullen, där träffade vi även en av de sju små dvärgarna ;) )

Nu sitter jag och funderar på om jag ska börja köpa lite ersättning och komplettera med för att sedan börja minska på amningen eller om vi ska vänta tills han blir 6 månader och kan börja få välling. Börjar tröttna på amningen men jag är ganska säker på att jag kommer sakna det när jag väl slutat. Plus att det är väldigt smidigt.
Jag och beslutsångest.. finns det nåt bot mot det?

Dåligt med kort är det nu också men jag har faktiskt nästan inte tagit några de sista 2 veckorna :o
Allt är Roberts fel eftersom han tog med kameran till England och nu sen han kom hem har jag helt enkelt glömt det.

Nu ska jag ta tag i städningen, IGEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar